Vad önskar ni?

Godmorgon! :)

Lördag idag! Härligt härligt! :) Jag vaknade halv 11 och insåg att jag sovit 11 timmar! Min kropp måste verkligen vara utmattad. Skulle fota med Amanda idag, men vi flyttade det till imorgon istället då jag fortfarande mår dåligt och hon höll på att bli sjuk. Varför blir man alltid sjuk på hösten? Inte alls roligt... Så vi hoppas det blir av imorgon. :)

Mina planer för dagen blir då istället att plugga, plugga, plugga! Sen ikväll är det födelsedagsmiddag (som jag hoppas jag klarar av att vara med på men den är hemma hos oss så det borde inte vara några problem). Jag ska självklart blogga också! Lite fototips? Vad tycker ni? ;) Eller kanske en önskerubrik? Har ni något ni vill att jag skriver om? Hit me!

Johannas plånbok! Fin va? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback