Torsdagen 6 september 2012

Heeej på er folket! ;)
 
Hur är läget? :D Med mig är det bara bra, fast jag är fortfarande jättetrött. Min kropp håller typ på att gå i ide... Har spenderat i stort sett hela eftermiddagen med att ligga på rygg i min säng och fundera över mitt liv. Jag kom dessvärre inte fram till något vettig idag, men det är en annan femma. Skönt att ha lite egen tid ibland :) Det behövs!
 
Middagen har precis hamnat i magen och nu ska jag plugga lite och sen avsluta kvällen med att kolla på sista avsnittet av Hawaii 5.0 för denna säsong! Sen ska bloggen uppdateras också. Gårdagens ridpass & dagens outfit står på schemat. Imorgon är det fredag med först skola, sen gym (blev inget idag pga att alla mina kompisar var sjuka! Hur stor är chansen?! haha) och på kvällen blir det filmkväll med mina trevliga vänner! :D
 
Helgens planer är redan klara, återkommer om dem. Nu måsta jag pysa! Hörs sen! ;)
 

Jag och min knäppgök till bästis hihi! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback