Torsdag 20 september 2012

Heeej på er! :)

Hur är det? Här är det fint. Lite risig i kroppen, huvudvärk, trötthet, men annars är det bra! ;) Igår hade jag orientering som jag redan nämnt. Och Madde ute i skogen med en karta och en kompass är väl ingen hit direkt... ;) Men det gick ändå helt okej och jag är nöjd med vad jag gjorde. Kom hem vid 12 och åt då lunch, sedan åkte jag in till stan och handlade en snabbis. :) På kvällen blev det stallet! Ylva var med och fotade och filmade lite så det kommer upp i ett separat inlägg. 
 
Idag har det varit en ganska lugn skoldag. Har inte hänt så mycket, ingenting speciellt iallafall. Efter skolan hade vi en fotbollsturnering som är mellan tjejerna i alla tre årskurser. (Det funkar så att under läsåret tävlar vi klasserna emellan, killar för sig och tjejer för sig, i olika sporter. Idag var det fotboll. Och förra året vann min klass! :D) Så idag körde vi fotboll, tre matcher och det gick riktigt bra!!! :D Vi vann 2 matcher och spelade lika en vilket innebär att vi är vidare till "slutspel". SJUKT KUL! Och jag är faktiskt lite stolt eftersom att jag lyckades göra två mål hihi! ;) Vi kör hårt mot en dubbelvinst nu! 
 

Jag & Ylva idag! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback