Torsdag 13 september 2012

Idag har det varit en dålig och en bra dag. Ni vet en sån där dag då vissa saker är jättebra och vissa saker är så himla dåliga. Typiskt mittemellan (även om den mer varit åt det dåliga hållet). Jag är så fruktansvärt trött på respektlösa idioter. De får jättegärna lämna min värld för alltid, för de har ingenting där att göra! Punkt. 
 
Redovisningen idag gick bra. Jag är nöjd med vad vi gjorde. Ska berätta vad den handlade om, men det gör jag senare idag eller imorgon. (Ska hålla den två gånger till imorgon också så det blir förmodligen efter det!) 
Efter skolan gymmade jag med Love och det var skönt att få styrketräna lite. Körde hela kroppen idag. :)
 
Nu blir det middag! :)
 

Jag saknar friheten... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback