Tisdag 4 september 2012

Heeej på er! :)
 
Klockan är halv, jag är hungrig och ska snart äta middag (hoppas jag... hehe :P) Dagen har som vanligt gått i ett. Har mycket nu, så huvudet går på högvarv hela tiden! ;) Men det är roligt också såklart! Mysiga saker inplanerade i veckan och nästa vecka så har lite att se fram emot. Har en del plugg som självklart ska göras också, och även en lite speciell redovisning som ni kommer få ta del av när den är klar. :) 
Eftermiddagen har spenderats med bästis. Vi har myst, kollat på Hungerspelen (bra!) och ätit kladdkaka hihi! ♥ Behövde en sån eftermiddag 
 
Imorgon kommer även ett inlägg upp jag skrev för ett tag sedan om ett ämne som är väldigt känsligt, och som jag själv varit extremt osäker över. Men nu har jag äntligen hittat något som känns bra för MIGDet vill ni inte missa... ;)
 
Nu ska jag skicka ett mail haha... Vi hörs senare! ;)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback