Sjuklingen talar (igår kväll, glömde publicera)

Hej på er!

Ska försöka skriva ett sammanhängande blogginlägg här! Wish me luck!

Det började redan imorse. Jag vaknade men kom knappt upp ur sängen. Lyckades halvt som halvt släpa mig till skolan och tillbringa förmiddag + lunch där. Precis efter lunch kände jag hur alla krafter bara rann ur min kropp ner i närmsta regnvatten-brunn hehe. Jag gick till gympan och kände hur halsen sved och det tryckte i öronen så jag skippade att vara med. Det första min gympalärare sa när han såg mig var; "Madde du ser inte alls ut som dig själv..." Och när han sa det kände jag hur dåligt jag mådde. Min kropp är totalt utmattad efter dessa två veckor av "misskötsel". Jag har ju varit förkyld, men struntat i det och tränat som vanligt (dum idé)! Nu får jag sota för det! :(

Jag gick helt enkelt och sjukanmälde mig för tredje gången i mitt liv och åkte hem, la mig i soffan där jag sammanlagt spenderat 6 timmar. :) (Jag såg ut som ett vrak när jag kom hem...) Nu ligger jag i sängen redo för att sova, skönt! Vi får se hur jag mår imorgon! Tråkigt att jag fick ställa in planerna med Linnea idag! :( Hoppas att ni sover gott iallafall så hörs vi imorgon! :)

Mitt mellanmål idag (vitaminer, vatten, varm oboy och choklad + Sex and the City haha)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback