Running

God eftermiddag kära läsare!

Hur är läget? ;) Här är det ganska så bra faktiskt! Jag har precis varit ute och sprungit. Hade planerat att gymma idag, men kände att jag inte hann eller orkade riktigt. Så blev en 3 km springrunda med backträning och idag kan jag faktiskt säga att jag jobbade för att ta ut mig! Jag har inte löptränat ordentligt på 2 år så jag har lite att komma tillbaka till. Men jag jobbar hårt! ;) Var helt slut när jag kom tillbaka och försökte hålla ett bra tempo; även när det gick uppför. Och nu babblar jag bara på...

Ska hoppa in i duschen nu och sen blir det plugg-night! Kommer en dagens outfit senare och även det jag gjorde imorse! :)


Upp & ner ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback