Rastlös

Jag mår mycket bättre nu! :D Jag behöve verkligen en sån här dag då jag bara fick vara hemma, ta det lugnt, glömma skolan, släppa alla måsten och bara vila. Nu är jag snart fit for fight igen! Lite halsont, men pigg som sjutton! Jag är så rastlös. Fatta typ två dagars stillasittande... Inte riktigt min grej som alltid gör saker annars! :P
 
Har spenderat en timme och svarat på frågestunden. Men det finns fortfarande lite tid kvar att fråga. Klicka HÄR!
 
Nu måste jag GÖRA något innan jag springer 25 varv runt i huset för att bli av med lite energi! ;) Blir hemma ikväll som sagt. Ingen födelsedagsmiddag för mig :( Hörs sen!
 
Old pic på mig och Sara, tycker den är mysig. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback