Onsdag 26 september 2012

Hej på er mina haters and lovers! ;)
 
Vad gör ni en kväll som denna? Pluggar? Tar det lugnt? Kollar på tv? Träffar en kompis? Läser min blogg? 
(Ja uppenbarlingen måste ni läsa min blogg eftersom ni är här just nu hihi!) Jag har faktiskt haft en lugn kväll. Jag red tidigare idag och det var ett rent fyspass kan jag tala om (more later...) och sen när jag kom hem åt jag middag, såg på Camp Rock 2 som gick på TV (Disney in my heart) och duschade. Enda plugget som blev gjort idag var att jag läste igenom min debattartikel och lämnade in den. Skönt att ha saker avklarade! :)
 
Nu ska jag städa lite i mitt rum, välja outfit till imorgon och lägga ner skolböckerna i väskan. Känns skönt att ha en lugn kväll emellanåt, tycker jag förtjänar det. :) Imorgon ska jag träffa Linnea efter skolan. Vi får se vad vi hittar på! Nej nu vill jag sova. Godnatt på er! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback