Onsdag 19 september 2012

God morgon!

Jag är lite halvt död idag... Vaknade upp med halsont och täppt näsa. Great! Jag som har massa träning inplanerad (som jag faktiskt måste vara med på, skolgrej). Jag blir så trött på mig själv! Funderade på att skippa orienteringen idag; men det vill jag inte heller. Så jag kör en lugn runda runt och tänker inte på tiden. Det blir bra! :)

Sen får vi se hur jag mår, måste börja lyssna på min kropp nu. Hälsan är faktiskt viktigare än allt! Jag får helt enkelt känna efter och ta en dag i taget nu tills min kropp är på banan igen. Man har ju bara en kropp!
Vi hörs senare; om jag inte gick vilse haha! ;)

Bild från igår, moppe i regn är mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback