Mina naglar

Något jag ofta får frågor om är mina naglar! Så jag tänkte berätta lite om dem. :) Eller snarare hur jag tar hand om dem.

Jag är väl egentligen inte särskilt rädd om mina naglar eftersom de ofta är omålade och jag slarvar genom att "dra bort" små flikar och dem skiktar sig. Ändå så har de hållit ganska så bra måste jag säga! :P Mina naglar har inte alltid varit starka, men sen jag hade nagelförlängning och dem fick chansen att växa "ifred" så har dem hållit sig bra! :D Sen använder jag "myrolja" på dem ibland! Den stärker upp och gör att nageln växer fortare, funkar rätt bra för mig! :) Mer tips kommer...

Detta är alltså mina naturliga naglar; (inte så jämna nu hehe)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback