Mellis

Är det någon mer än jag som verkligen inte vet vad man kan äta till mellanmål?

När jag kommer hem från skolan är jag oftast jättehungrig och behöver äta något. Dock har jag ständigt det problemet att jag inte vet VAD jag ska äta... Jag vill oftast inte äta det jag äter till frukost för det blir så mycket "frukost" under en dag. Frukt funkar alltid, men oftast är det lite för lite och en måltid blir för mycket eftersom att middagen ska intas 3-4 timmar senare! Jag har prövat lite olika (smoothies, gröt, macka osv...) och allt funkar ganska bra, men det känns ändå som att något saknas... :P
Har ännu inte funnit en vettig lösning på ilandsproblemet... Fortsättning följer...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback