Maddes kläder genom tiderna

Haha ni anar inte hur roligt jag har när jag går igenom mitt bildarkiv! ;) Jag är duktig på att ta mycket bilder, det är ett som är säkert! Gick igenom en mapp där jag har MASSA olika outfits och tänkte plocka fram lite godbitar! Jag har haft måååånga olika klädkombinationer kan man lugnt säga och emellanåt kan jag känna; "Hur sjutton tänkte jag här?" men det är mest roligt! ;) Vissa saker skulle jag iallafall aldrig ta på mig igen hehe! 
Nedan finner ni outfits mellan 2009-2012. Jag har bytt lite stil, men som sagt så gillar jag att ha olika kläder i massa olika kombinationer! ;) Några av outfitsen nedan kan jag lätt använda än idag! :P
Enjoy är det enda jag säger; (bildtexter UNDER bildena...)


Haha jaaa, vad kan man säga... ;) Håret?!


Denna gillar jag!

Den här är söt hihi! ♥ 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback