Madde presenterar Micke...

Vad heter du?
Michael Ralph Olof Gilbert

 

Hur gammal är du?
16

 

Skola?
Hersby Gymnasium

 

Berätta lite kort om dig själv. (intressen, sporter osv...)
Jag älska idrott och allt som har med det att göra! Träna (och tävla) är det absolut roligaste jag vet, och den sport jag satsar på primärt är Hastighetsskridsko. De få helger som jag inte är bortrest/har tidig träning försöker jag umgås så mycket jag kan med kompisar, både från Hersby och från min gamla skola Käppala. Dock känns det ibland som att det blir alldeles för sällan, då jag (i alla fall på vintern) är på tävling nästan varje helg. Men på det stora hela är det värt det! Förutom idrotten håller jag även på en del med musik... Dels lyssnar jag väldigt mycket, men jag spelar även lite själv. Musiken (precis som idrotten) hjälper mig att koppla bort verkligheten för ett tag och bara leva i och för stunden. 

 

Hur känner du & Madde varandra? Och hur ofta brukar ni ses?
Vi träffades första gången i skolan, tack vare gemensamma kompisar och sen dess har vi lärt känna varandra riktigt bra. Vi ses i stort sett varje dag i skolan, men (tyvärr) inte så ofta på fritiden...

Vad tycker du om hennes nya blogg?
Jag är inte mycket av en bloggmänniska, men den är riktigt rolig att läsa!

Har du en blogg?
Nix det har jag inte

Singel/förhållande?
Singel

Ditt bästa minne med Madde? 
Det måste vara nån av de första gångerna vi träffades utanför skolan...

Berätta en rolig/udda/knasig/hemlig sak om dig själv?  
Den mest udda saken om mig (enligt många som känner mig i alla fall) är hur mycket jag älskar träning! Själv däremot tycker jag inte att det är udda alls, så det kan jag nog egentligen inte skriva här. Men nåt som inte direkt är hemligt, men som kanske inte så många vet är att jag är ganska (väldigt) fåfäng! Bland annat plattar jag ibland håret...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback