Madde presenterar Gustaf...

Jag & Gustaf juni 2012

 

Hallå där! Gustaf här. Jag är en 17-årig kille som går ekonomi på Åva gymnasium i Täby. Jag är väldigt kreativ av mig. Jag spelar musik, målar och främst av allt: Fotograferar! ;)wink Förutom mina estetiska intressen gillar jag även språk och att umgås med kompisar. Hur jag och Madde träffades sträcker sig långt bak i tiden, ända till då vi gick på 6-års. Kommer ihåg då vi var värdar för en show, och vi hade guldhattar på oss och kände oss så stolta haha! Sedan blev vi ju båda framröstade som snällaste killen respektive tjejen, o det måste ha betytt att vi hade den bästa vänskapen någonsin! Nuförtiden tycker jag att vi borde ses oftare!

 

Jag är en trogen följare av Maddes blogg. Jag studerar fotografisk bild i skolan och brukar besöka bloggen för lite inspiration. Själv har jag en fotoblogg, fast ingen riktig "blogg"-blogg. Så kort sagt: nee.

 

Förhållande? Ja! Jag är tillsammans med en tjej som heter Isabelle, hon går också på Åva. Tänker inte avslöja för mycket nu hehe tongue:P

 

Mitt bästa minne med Madde, och något som jag alltid kommer minnas tillbaka med ett leende, är alla de gånger vi lekte vantkull. För er som inte vet vad det är: Det e ett spel som jag, Madde och min syrra Hanna kom på, som gick ut på att man skulle kasta en boll av två fingervantar på de andra. Som kull, fast med en vantboll alltså! Vi sprang runt o runt, o det slutade alltid med att vi låg på golvet alla tre och skrattade. Det e svårt att bara välja ut ett bra minne med Madde. Guldhattsshowen, när vi röstades fram som snällaste kille/tjej och när vi lekte igelkottar är alla rätt så episka minnen! Det är verkligen kul att ha en barndomsvän, som man kan träffa och ha riktigt kul med, någon som man känt så länge att man kan sitta i timmar o bara skratta med. Vi är awesome! :D

 

/Gustaf

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback