Lördagen 8 september 2012

Godmorgon! ;) Eller kanske godförmiddag? Haha!

Jag blev väckt 20 i 11 och gick upp och bytte lakan i min säng! Ytterst bra start på dagen.. (Ikväll kommer jag tycka det, så mysigt att lägga sig i nybäddade lakan).

Något som är mindre roligt är att jag vaknade upp med; täppt näsa, rinnande ögon och halsont = sjuk alltså! Eller mer åt början till att bli sjuk. Jag vill inte bli sjuk... :( Jag har inte tid haha! Nej men ska försöka ta det lugnt idag. Det enda jag ska göra är att byta mina skor jag köpte (dem var förstora tyvärr :() och sen ska jag på kräftskiva ikväll! Annars inget inplanerat! :P

Nu ska jag göra mig i ordning och åka till stan! :) Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback