Lördag

Wehooo nu har jag äntligen lite tid att uppdatera! ;)
 
Börjar väl med lördagen helt enkelt. Jag shoppade som sagt i lördags, vilket ni redan har sett. Köpte ett par skor (extremt nödvändigt... ;)) och en mössa från JC som jag gillade starkt, men som jag kan tänka mig att alla inte skulle kunna ha på sig! :P På kvällen hade jag filmkväll med 3 kompisar (Rasmus, Becca & Linnea) vilket var riktigt välbehövligt och mysigt som attan. Vi såg en sjukt dålig skräckfilm som hette "The Cave" eller något liknande och sen en bit av Hungerspelen. :) Kvällen avslutades med att vi träffade lite andra människor, Rasmus & Rebecca åkte hem och Linnea sov hos mig och vi hade tjejsnack fram till klockan tre inatt. ;)
 
Vi vaknade idag vid, halv 11, åt frukost och spelade lite CoD. (Ni ska få lära känna Linnea imorgon, mer för er som inte vet det så spelar vi ALLTID CoD när vi ses haha!). Vid 1 åkte hon till gymmet och jag åkte med Amanda till stallet och red... Men mer om det i ett annat inlägg hihi! ;)
 

Min mumsiga frukost idag! Försöker att bara äta bär och inga flingor i min fil på morgonen. Älskar det! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback