List

Är du:

1. Är du singel? - Ja
2. Är du lycklig? Oftast
3. Är du uttråkad? Nästan aldrig
4. Är du ledsen? Inte just nu
5. Är du italienare? Nej
6. Är du gravid? Nej
7. Är du full? Nej 
8. Är du en cooling? Alltid! ;)
9. Är du från Irland? Nej

Kärlek


1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?  Ja det gör jag nog...
2. Har du nånsin blivit sårad? Ja 
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? 
Yes..
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? 
Jaaa det har jag nog..
5. Har du haft en hemlig beundrare? Nej inte vad jag vet!
6. Är du kär? Inte just nu
7. Vill du gifta dig i framtiden? Såklart! :)

10 saker två alternativ


1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? Ögon
3. Katt eller hund? Hund
4. Några få bästa vänner eller flertalet ”vanliga” kompisar? Bästa vänner
5. TV eller Internet? Internet
6. Coca-cola eller Pepsi? Coca-cola
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Båda
8. Pengar eller lycka? Lycka
9. Dag eller natt? Dag
10. MSN eller mobil? Haha mobil



10 ”Har du nånsin…”

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Nej
2. Brutit ett ben? Nej (men fått en spricka i ett)
3. Gjort nåt du ångrar? Ja 
4. Hoppat Bungee Jump?  Inte än, men åh vad jag vill pröva!! ;)
5. Ljugit för någon du tycker om? Inget betydande
6. Ätit en hel tårta? Nej, men det måste jag göra någon gång haha!
7. Gjort bort dig offentligt? Yes, gör jag ofta, typ dagligen! ;)
8. Önskat att du kunde flyga? - JA!
9. Gråtit när ett husdjur dog? Inget har dött
10. Velat försvinna? Ja

 skit

Vad såg du på tv sist? Komissarie Späck
Vems blogg läste du sist? Linneas
Vad åt du sist? Frukost, film med bär, frukt + en macka
Vem pratade du med sist? Syrran
Vem ringde du sist? Paula
Vem messade du sist? Micke
Vad läste du sist?  Denna fråga haha
Vem pussade du sist? Som kärlek eller kompis? ;)
Vem kramde du sist? Becca <3
Vad köpte du sist? Mat & en mascara :P

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback