Ingenting är perfekt

Huvudvärk...
Det dunkar i hela huvudet. Sitter i en varm bil påväg hem mot Stockholm. Vi ska snart stanna och äta lunch. Dagen har hittills gått väldigt fort. Det är superfint väder här uppe i norr och min kropp har stressat ner. Den här miljön är den bästa för själen! Tror inte att nån förstår hur BRA jag trivs här! Jag vill inte åka hem haha!

Tyvärr har jag, sen skolan började, varit jättedålig på att ta hand om mig själv och min kropp. Jag har gått med samma "förkylning" i två veckor, sovit dåligt, ätit dåligt, stressat konstant och jag känner att kroppen säger nej! Så nu måste jag skärpa mig så att jag blir frisk och jag måste lyssna på mig själv och inte min extremt tjatiga hjärna! ;) Ja nu vet ni det också...
Man klarar inte allt hela tiden, vi är människor, inte robotar. Mitt liv är inte perfekt och i den här bloggen, i MIN blogg vill jag visa både det negativa och det positiva. Idag blev det lite mer av de negativa, och då får det vara så!

Nu ska jag äta mat! Catch you later!

Opassande bild men detta är sekunderna innan jag hoppade in i bilen! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback