Hej jag heter Madde

Heeej på er! :)

Ska hoppa i säng nu. Jag är så trött att mina ögon är helt röda; inte okej! :( Imorgon är det dock fredag och jag ska till landet vilket ska bli jätteskönt. Vet inte hur det blir med uppdateringen, men jag ska göra mitt bästa. Har förhoppningsvis lite tid imorgon eftermiddag (utom att jag ska duscha, packa, plugga & fixa kameran), men det löser sig! :)
 
Nu under kvällen har jag (förutom min vanliga syssla) pratat med Rebecca och suttit och spånat lite bloggideér. Tycker mina inlägg är så tråkiga haha! Så det måste ändras! ;) Har dessutom pratat med två kompisar om fotograferingar så då kan jag bjuda på lite nya bilder! (Båda är typ proffs och det vore så kul att bara få till en sån rolig grej! 2 gånger dessutom! :D)
 
Vi hörs imorgon!
 

Gammal bild | Skor - Skopunkten | Byxdress - H&M
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback