Dagens träning

Imorse gick jag upp 6.45 för att bege mig till det kära gymmet.
Jag kom dit vid åtta-tiden och bytte då snabbt om, träffade Love och sen hoppade jag smidigt upp på löpbandet! ;) Värmde upp i ca 4 min på hög hastighet bara för att komma igång (hade liiiite tidspress). Efter uppvärmningen körde jag mitt träningsprogram första gången helt själv! Det gick över förväntan! Jag har två har-övningar och resten är grymma! ;) Jag ska se till att lägga upp det här så att ni får se (dock är det svårt att "kopiera" någons träningsprogram eftersom att det är anpassat efter personen men övningarna kan man alltid sno! ;))

Allt som allt tränade jag ca 1 timme & 10 min innan jag duschade, fixade mig och stack till skolan! Sovmorgon? Haha nej tack! ;)

Bästa drycken när man tränar... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback