12 grader

Hej på er! :D

Sitter här och blickar ut över det klarblå havet. Solen är snart påväg ner och det är ca 12 grader i luften. Det har dock varit väldigt blåsigt här idag = ännu kallare. Det känns lite konstigt att jag igår hade tjocktröja i skolan och då höll jag på att svettas ihjäl och idag går jag runt i underställ, tröja, tjocktröja och jacka + mössa och vantar och fryser! Kontrasterna är stora! ;) Men det är det jag gillar med Sverige!

Snart ska vi basta och bada (ja det är 12 grader i vattnet! Brrr...) och jag kan inte bestämma mig om jag ska hänga på eller inte. Temperaturen är inga problem, men min förkylning är! Dock har jag en stund på mig att bestämma mig! :)

Hoppas er lördag varit mysig än så länge! Från mitt fönster;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback