Vecka 44 - Höstlov

 
Jaaa såhär ser mitt lov sammanfattat ut. :) 
Idag så blir det privatlektion i dressyr. Det ska bli riktigt roligt. :D Efter det ska jag på ballbreaker med några familjekompisar. Det blir bowling och racerbil! ;) På tisdag ska jag träffa Rebecca som jag inte träffat på jättelänge och spela MW3. Onsdag blir det klippning och slingning av håret. Blondare ska jag bli! ;) Torsdag har jag faktiskt enbart planerat in plugg och på eftermiddagen åker jag ner till Örebro för att hälsa på min kusin och hennes pojkvän. Vi är där hela fredagen och så åker vi hem på kvällen. På lördagen så är det HALLOWEEN och jag får klä ut mig igen. Wehooo! Då blir det halloweenparty med familjekompisar. :) Söndag är det vilodag och jag tänkte även försöka få in lite träning där. Allt är planerat i detalj som vanligt! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback