Vecka 43


Så här ser den kommande veckan ut. Har verkligen extremt mycket denna vecka, men det ska självklart bli kul även om det kan bli lite tufft. Imorgon måste jag upp i tid för jag ska åka och lämna in min kära moppe. (Och då måste jag ta bussen... ;)). Sedan på tisdag har jag fysikprov och efter det blir det stan med min bästo. På onsdag har vi halloween tema i skolan (SJUKT KUL!) och jag vet vad jag ska vara... Men ni får se! ;) Vid två tiden ska jag på nån körkortsgrej (jag är lite efter på den punkten) och jag hinner inte hem emellan så jag får gå utklädd (HAHA). Torsdag blir det råplugg med Johanna, bra! Fredag har jag hoppning, sång och jag ska även till läkaren och kolla upp en grej. (Inget farligt :)) Sen är det lov och helg, men då ska jag skriva högskoleprovet (wehoo) och på kvällen ska jag på invigningen av nya arenan här i Stockholm. Sen på söndag är det lite oklart, men jag tror jag har en plan. :) Sen tänkte jag ta en lååång promenad, antingen själv eller med någon. ;)
Lite halv stressig vecka, men vad sjutton, sen är det LOV! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback