Vecka 40

 
Såhär ser min vecka ut nu! Fick ta bort massa grejer på grund av att jag är sjuk. Men det gör ingenting! Har inget som är livsviktigt inbokat. :) Prioriteringen är att bli frisk. :) Det får helt enkelt bli en riktigt vilovecka då jag kanske kan lyckas få ihop lite saker i mitt liv som varit lite oklara. INGEN TRÄNING ÖVERHUVUDTAGET! Det är det jag måste gå efter och sen äta massa frukt så att jag får i mig mycket vitaminer. Till nästa vecka är jag förhoppningsvis back on track får vi hoppas. :)
 
Och på fredag ska jag på min första sånglektion här i mitt liv! :D Det ska verkligen bli riktigt roligt och jag är extremt taggad! Önska mig lycka till! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback