Usch, fy, blä

Herregud vilken dag... 
 
Idag har jag verkligen varit överallt och ingenstans. Först var det matteprovet som jag personligen inte tyckte gick särskilt bra, men vi får se... Sen efter skolan fick jag åka i typ panik in till stan och hämta ut dem fina biobiljetterna. Därefter tillbaka hem, vidare till moppeverkstaden för att kolla upp min moppe. (Jag måste byta olja och lite sånt hehe). Därefter red jag ett svettigt dressyrpass och sedan landade jag hemma. Pluggade lite fysik också mitt där i allt. Nu är jag helt slut och ska sova bums! Usch vilken dag... Jag får äntligen dra täcket över huvudet! Vi hörs imorgon.
 
 
Förlåt för min sämsta uppdatering också, men jag hinner verkligen inte... Jag är ledsen :(
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback