Söndagen 28 oktober 2012

Haha vad bra det gick att prioritera bloggen...

Hej på er! :P

Har fått klagomål för att jag inte uppdaterar hehe, förlåt! ;) Jag hade skrivit ett inlägg till er imorse från min kära mobil, men det gick inte att publicera (vilket jag märkte först på eftermiddagen och då blev jag sur...) Men vi får väl köra från och med imorgon helt enkelt. 
 
Har i alla fall haft en bra dag. Vaknade vid 10-tiden imorse efter 11,5 timmes sömn, blev serverad ett glas med färskpressad apelsinjuice på sängen (LYX) och sen låg jag kvar ytterligare en timme och drog mig. Efter det hoppade jag in i duschen och sen fick jag lite bråttom till bussen eftersom jag skulle hem till Moa. Men jag hann hem till Moa haha! ;) Var där i några timmar och spelade HALO. (Ett tv-spel) Det var mys! Efter det så mötte jag upp Mickeeeee och gick en promenad i ca en timme. (Dagens motion; välbehövlig) Åkte sedan hem, åt middag och kollade på Solsidan. :) 
 
Nu ska jag fixa massa blogginlägg, städa lite i mitt rum, ladda kameran och sedan sova. Imorgon blir det Ballbreaker och privatlektion i dressyr med min sis och hennes kompis. :) Vi hörs mer imorgon! Då blir det update! JAG LOVAR! 
 
Jag & världens bästa vän <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback