Over and out

Doktorn imorgon... Förmodligen mitt livs första blodprov och jag är livrädd... Jag lär ju svimma eller något sånt fint. Om ni vill se hur det ser ut i mitt huvud ser det ut såhär just nu:

Okej, blodprov, hur farligt kan det vara...?
Jag borde verkligen lägga mig nu!
Är nålen lång? Gör det ont? Tänk om han/hon träffar fel...
Jag kommer svimma.
Det vore gott att äta något nu, typ vindrutor...? Men jag har borstat tänderna...
Jag har ont i huvudet, borde nog ta en Ipren.
Har jag gjort allt jag borde göra idag? Nej det har jag inte!!!
Orkar inte bry mig, gör det imorgon!
Jag är trött!
Jag är nervös inför imorgon!
Undra om jag orkar gå till skolan imorgon?!
Nej nu ska jag sova!

Godnatt bloggen! ;)

Blååååbär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback