Onsdag 24 oktober 2012 - halloween tema

Heeej på er! :)
 
Om ni undrar vart jag hållit hus dem senaste dagarna så vet jag knappt själv haha... Tappade totalt motivationen för bloggen igår men idag känns det lite roligare (även om ni bara fått bilder hittills haha...) I vilket fall, min gårdag var inte särskilt speciell. Skrev fysikprovet, sedan var det stan med bästis och handla lite inför idag (det ni sett på bilderna nedan). Vi satt i en och en halv timme och fixade tröjorna. Jag lekte med karamellfärgen och saxen kan man säga... ;) Men snygga blev de. 
 
Imorse steg jag upp 06.00 för att åka hem till Becca och vara där klockan 07.00. Vi gjorde oss i ordning med smink, kläder osv inför dagens halloween tema... Vi hade köpt "zombie-lera" som gjorde att man fick zombie hud. Den var grå på förpackningen, men i verkligheten var den blå... Inte riktigt planerat så vi bytte färg till vit på lunchrasten, (alltså sminkade om oss), och då blev det mycket bättre. ;) Efter skolan åkte jag direkt på handledarkurs inför körkort (lite efter) men nu är det gjort. Och ja jag åkte dit i zombiekläder vilket var rätt roligt faktiskt haha! ;) 
 
Dagens roligaste händelse måste ändå varit när en tjej från vuxenutbildningen på min skola kom fram och frågade om hon fick ta en bild med mig. (Hon var från Kina, Japan eller Indien eller nåt sånt... och dem firar väl inte halloween så hon måste tyckt att vi var helknäppa som gick runt blodiga, utklädda och galna haha! ;)) Men jag ställde iallafall upp på en bild! ;)
 

Jag och Beccis; the zombie twins ;)

Min outfit idag haha! Vad tycker ni? Betyg skala 1-5 ;) Jag ger mig själv 4,5 haha!

Fler bilder kommer... Hade med min sytemis i skolan! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback