Onsdag 10 oktober 2012

Godmorgon på er! :D

Onsdag idag och jag är hemma från skolan så att jag blir frisk någon gång! Kan inte hålla på att dra ut på det hela tiden... Igår kände jag att det fick vara nog så idag är det vila som gäller. Jag har varit sjuk i 3 veckor nu (lite till och från), men vad jag än har i min kropp vill inte släppa taget vilket är riktigt jobbigt! :( Jag får alltid ställa in massa grejer och jag har inte gymmat på 2,5 vecka. (Jag som äntligen tyckte träningen hade gett något, men nu för jag börja om igen.) Nog om det!

Det jag ville säga var att jag typ höll på att kissa på mig av skratt när jag läste Johannas inlägg! (Se inlägget innan det här!) Egentligen är det internt, men det blev roligt ändå! ;) Jag är katten och Johanna är matten. Mjaaaoo hahaha!

Åh jag fick syn på den här bilden! Måste ha ett glas oboy!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback