Min nya "vägg"

Jag har ju totalt glömt bort att visa min nya favorit vägg! Så fort jag tittar på den blir jag så himla glad! :D Jag har ju så många fina kort som ligger i min dator och jag kände att jag ville göra någonting med dem. Sagt och gjort valde jag ca 30 bilder och beställde dem som vanliga kort. När jag sedan fått hämta ut dem satte jag upp dem på min garderob på sidan. Nu ser jag den varje gång jag går upp på morgonen, varje gång jag går in i mitt rum och den gör mig så lycklig <3

Jag vill att ni ska veta att mina vänner är det bästa som hänt mig och jag älskar dem, varenda en av er, av hela mitt hjärta. Tack för att ni finns! Ni är min värld!

Ska ta några bättre bilder, men här har ni! (Undrar ni över texten är det en text Becca har skrivit till mig. Jag brukar läsa den ibland och varje gång jag gör det förstår jag vilken fantastisk bästa vän jag har! <3)



Kommentarer
Postat av: Anna V

<3 <3

Svar: <3
Madeleine Jacobsson

2012-10-07 @ 11:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback