Madde presenterar Josephine...

Vad heter du?
Josephine Neena Sophia Mushi Bredenberg

Hur gammal är du?
17

Skola?
Hersby

Berätta lite kort om dig själv. (intressen, sporter osv...)
Jag är en väldigt cynisk människa, något som vissa tycker är otroligt roligt, och som andra tycker är sjukt irriterande. 
På fritiden (om jag inte pluggar som en liten tomte) så spelar jag i band och går på teater. Musik och skådespeleri är mina främsta intressen!

Hur känner du & Madde varandra? Och hur ofta brukar ni ses?
Vi känner varandra genom skolan, och vi ses större delen av veckan.

Vad tycker du om hennes nya blogg?
Den är megawesome!

Har du en blogg?
Nja, min vän och jag delade på en förut, men det är väldigt arbetsamt att ha en blogg.

Singel/förhållande?
Singel eller kanske snigel.

Ditt bästa minne med Madde? ;)
Hm...  Det var nog när vår kompis satt i en klasskamrats knä och "myste". Madde och jag fastande med blicken och det kändes helt plötsligt fruktansvärt intimt. Generat så kollade vi båda upp med exakt samma besvärade uttryck i ansiktet och kollade på varandra. Det blev så absurt eftersom vi båda kände samma sak, så vi började asgarva och efter det så drar vi alltid på smilbanden såfort som det kommer på tal.

Berätta en rolig/udda/knasig/hemlig sak om dig själv? ;)
Hela jag är rätt rolig/udda/knasig/hemlig,men en sak som inte 
så många vet är att jag helst lyssnar på klassisk musik när jag pluggar/åker kommunalt, eller lyssnar på Jazz På Svenska av Jan Johansson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback