Lördag 20 oktober 2012

Tiden går så galet fort! Det är helt sjukt! Idag är det redan 20 oktober, alldeles nyss var det 20 september... Haha! Godmorgon i vilket fall! Hoppas ni har sovit gott. :) Det har jag gjort. Jag var jättetrött igår! :P

Filmen igår var faktiskt riktigt läskig (jag som inte brukar tycka PA filmerna är läskiga). Men jag hoppade till x-antal gånger och fick typ ångest haha! Den är iallafall klart sevärd enligt mig. Dock liknar den dem andra tre och är uppbyggd på precis samma sätt, men storyn fortsätter såklart. Men det blir nog svårt att göra en 5:a efter detta slut... Men vi får se! ;) (vad rörigt det här blev...)

Idag ska jag plugga så mycket jag hinner och ikväll kommer mina familjekompisar hit! Mys! Jag ska försöka höra av mig under dagen också! Men nu har jag lite bråttom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback