Knasiga ställen

Jag har poserat (haha töntigt det lät) på många olika ställen i bilder, men dem här tar nog priset... ;)
 
Fotograf: Amanda | Kamera: Nikon D80 | Objektiv: Sigma 
 
Här ligger jag på en brygga med halva kroppen utanför och halva på med Amanda ståendes ovanför mig (det ser ni om ni tittar i ögonen, speglas ganska bra! ;)). Och jag kan säga att jag inte var så sugen på att bada... 
 
Fotograf: Gustaf | Kamera: Nikon D5100(?) | 
 
Haha den här bilden gör mig glad! :P Men det är inte lätt att hänga upp och ner och vara med på bild! ;)
 
Fotograf: Gustaf | Kamera: Nikon D5100
 
Den här bilden tycker jag är så ball. Man ser inte riktigt om jag ligger uppåt eller neråt. Sen att den är allmänt läskig gillar jag... ;) Men det var inte skönt att ligga på nätet av kedjor och det var sjukt svårt att hålla balansen när jag skulle ta mig upp. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback