It hurts... :(

Hej på er!

Jag sitter här i mitt rum och lider; alltså verkligen lider! Jag hatar smärta. Det är så jobbigt att ha ont... Jag var hos doktorn idag och fixade en sak vilket resulterade i 10 stygn uppdelat på 3 olika ställen på min kropp vilket är rätt jobbigt. Jag har aldrig sytt förut och stygnen spänner som sjutton just nu = jag lider! Fast bedövningssprutorna gjorde ondast... Usch! Men nu är det gjort! Ni kan få en bild på mina stygn sen haha! ;)

Nu ska jag plåga mig att borsta tänderna, byta kläder och ta bort mitt smink så att jag kan sova sen hihi! Ska upp 07.00 imorgon bitti och skriva mitt livs längsta prov; nämligen högskoleprovet.

Zombiesmurfarna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback