Höst 2012

Kamera: Nikon D3100 | Objektiv: 18-55mm | Fotograf: Min syrra
 
God kväll på er! :)
 
Jag sitter här framför min dator, fortfarande snuvig och kollar igenom massa bilder. Hittade denna ovan som är tagen i Portugal (finns en liknande på min header ;)) Jag älskar denna bild. Så himla fint ljus och jag är solbränd... Jag saknar redan sommaren... Och den är ca ett år bort! 
 
Nu är det oktober och det är mörkt ute. Kallt också för den delen. Men det är ju extremt mycket mysigare än sommaren. Man kan mysa in sig i stickade tröjor, dricka varm choklad, gå höstpromenader bland alla löv och hoppa i löven haha! Man får se det bästa ur varje årstid. ;) 

Nu ska jag fortsätta mitt bild-tittande här. Vi hörs snart igen! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback