Fredag 12 oktober 2012

Hej på er!

Har spenderat min fredagskväll i stallet tillsammans med alla mysiga hästar. Hade hopplektion och det gick superduper bra för en gångs skull! :D Efter passet så fodrade vi alla pållar. Jag älskar verkligen att vara i stallet! Höra alla hästar tugga på hö och känna lugnet. Det är verkligen en av mina favoritplatser här på jorden. Aldrig någon press.

Sedan blev det hem på moppen med 4 lager kläder haha! Brrr vad kallt det börjar bli! :( Min moppe fick ju för sig att inte starta imorse så jag hade så jävla stressigt när jag skulle till skolan. Stod i en kvart och försökte få den att starta och tillslut så! Då var det att köra i ilfart till skolan (jag hade sisådär 10 min) men jag hann med ca 1,5 sekunds marginal! ;)

Nu om ni ursäktar mig ska jag hoppa ner i min mysiga säng och sova natten lång!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback