Torsdag 15 november 2012 (skulle upp imorse)

Godmorgon! :)

Dagarna går så otroligt fort! Idag är det den 15:de och alldeles nyss skrev jag att det var den första. Jag blir lika förvånad varje dag.

Jag försov mig lite imorse så jag fick verkligen springa till bussen, och jag hatar att springa till bussen. Det förstör hela morgonen. Slutsatsen av det är att jag förstör min morgon varje dag... ;)

Sen måste jag, som den fotbollstjej jag är, fråga om ni såg matchen igår? ;) I did, och åh vad bra den var. Zlatan är ju verkligen the one and the only! ;) Mitt favoritmål var helt klart det sista. Hur lyckas man?! (Missade ni så vann Sverige över England med 4-2 och Zlatan gjorde alla mål!)

Hoppas ni får en mysig dag för det tänker jag ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback