Tisdag 6 november 2012

Hehe jag har typ suttit framför min dator i en halvtimme och jag vet fortfarande inte vad jag ska blogga om... :P 
 
Min dag har inte varit speciell alls. Bara en helt vanlig tisdag i november. Måste erkänna att min motivation till i stort sett allt är nere på noll. Jag har ingen lust att plugga, ingen lust att blogga, ingen lust att engagera mig i saker och att veta att jag ska ha 8 prov + inlämningar och redovisningar inom loppet av ca 40 dagar ger mig panik. Dock försöker jag verkligen att tänka att jag får ta en sak i taget, annars kommer allt bli en enda stor röra. Jag ska sätta mig och plugga nu så att jag får någonting gjort. 
 
Uppdaterar självklart senare om jag har tid och lust. :)
 
Bjuder på en bild då jag fick leka lite modell! Jag kom ihåg att jag höll på att dö av garv när fotografen satte fram en mikrofon och sa "Posa nu då!" Jag hade ingen aning vad jag skulle göra haha! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback