Söndag 4 november 2012

Sååå hörrni! Nu är jag tillbaka igen. Jag har ju varit rätt frånvarande... Redan november ju!
 
Just nu sitter jag och laddar över bilder från igår och från resten av lovet. Ska lägga upp så många jag hinner här! Vad som annars står på schemat idag är plugg, dusch, rensa min mail och fixa inför imorgon. Back to work again! Bara massa tråkiga, vanliga saker... Sen kom jag på att jag har glömt att berätta för er att jag klickat hem två saker förra veckan! ;) Det ena är en bok som jag velat läsa sen den kom ut eftersom att jag läst ettan (som är bra och verklig!) och det andra är ett klädesplaggSpännande huh?

Nej nu måste jag vara lite effektiv här! Vi hörs senare!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback