Söndag 11 november 2012 - Fars dag

Heeej på er fina läsare! :)

Idag är det söndag, vilket innebär pluggdag och chilldag (ungefär som igår)! ;) Jag måste förbereda en redovisning jag ska hålla imorgon, läsa en spanskbok, läsa lite om upplysningen och plugga kemi! Jag ska försöka hinna blogga lite om vad jag gjorde på lovet också för det känns som att jag totalt missat det...

Jag har verkligen fruktansvärt mycket nu i november och december... Det är nästan inte ens roligt. Därför måste jag verkligen planera min tid väl. Väldigt väl!
Men det är bara 37 dagar kvar till lovet och jag ska försöka hålla strukturen. Gud vad jag bara babblar nu! Vi hörs igen senare. :)

Dagens frukost... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback