Shopping

När jag var nere i Örebro så var jag inne i en del affärer och jag hittade lite saker i två av dem affärerna. Dessa fina saker ser ni nedan. ;) Det blev bara tröjor den här gången haha! 


Denna söta tröja är från Cubus och jag blev lite kär i den vid första ögonkastet. Funkar både sommar och vinter. Antingen med en bandeu eller ett vitt linne under till blå eller svarta jeans. 

Denna fina tröja köpte jag på Lager 157. Jag gillar det här lite sportiga modet och denna tröja föll mig i smaken. Snyggast till blåa jeans eller en svart kjol. 

Denna tröja är även den från Lager 157 och detta var den första tröjan jag såg när jag gick in i affären och det var lite samma som tröjan högst upp: jag blev kär och kände, denna måste jag ha! Och så fick det bli! ;)

Färgen, ryggen och designen på tröjan. Mer än så behöver jag inte säga! (Från Lager 157)

Sist men inte minst denna tröjan, även den köpt på Lager 157, från märket Bondelid. Jag gillade bara den tröjan allmänt och den var gosig. Blir till blåa jeans och boots! :)
 
Det var min shopping på höstlovet. Nu blir det att hitta på massa nya outfits. :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback