Onsdag 21 november 2012

Godmorgon!

Hur är läget? Jag vaknade pigg idag (trots att klockan stod på 06.20)! Nu har jag precis satt mig på bussen och startar resan till skolan. Jag slutar vid 14.50 och då stannar jag kvar och pluggar lite för att sedan möta upp Stella och gymma! :D (För första gången på nästan 6 hela veckor!) Jag ska verkligen se till att ta det lugnt idag och sätta igång försiktigt, för förra gången tog jag ut mig alldeles för fort. :( Så idag blir det lugnt! I vilket fall ska det bli superkul. :) Vad har ni för planer denna dag?

Vi hörs senare! :)


Kommentarer
Postat av: Ylva

Har du skaffat en hundblogg?? ;-)

2012-11-21 @ 07:45:47
URL: http://ylva.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback