Match


Haha kolla de två killarna till höger... Aaaaajjjj! ;)

Igår kväll var jag som sagt på amerikansk fotbollsmatch. Det var riktigt roligt och mycket action (=me like). Det var laget från min skola, Hooligans, som spelade mot ett lag jag inte vet namnet på haha... Hooligans vann med 46-6! Riktigt grymt! Ska jag vara helt ärlig har jag ingen aning hur man räknar poäng och jag förstår väl inte spelet fullt ut heller (dock mer efter igår), men det var ändå kul att titta på. :) Jag kan tänka mig att det måste vara kul att spela också och få gå på någon med hela kroppstyngden och göra allt för att få ner dem på marken. ;)

Bilderna blev inte riktigt tiptop om vi säger så, men jag orkade inte fota manuellt (jag har inte lärt mig det så bra än) och dessutom ville jag titta på spelet så mycket som möjligt så jag klickade bara några snabba bilder. Sen hade ju läktaren ett räcke, så det var lite svårt emellanåt. Alltså har bilderna inte bästa kvalitéen, men tyckte att det kunde vara kul att se dem ändå. Ska se om jag hinner redigera några också, har lite ideér... ;)
 
Bra spelat i alla fall! ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: loviissaaaa

Hoppas det blev gul flagg där på andra bilden för att ta i gallret eller innanför är förbjudet

Svar: Nej faktiskt inte... :( Jo jag vet! Taskigt, men jag tyckte bilden var rätt rolig! ;)
Madeleine Jacobsson

2012-11-20 @ 21:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback