Måndag 12 november 2012

Godmorgon på er! :)

Hur är läget? Här är allt bra! Jag är trött, men det ingår väl i att man säger att man mår bra! Man ska vara trött! ;)
Just nu sitter jag på bussen och jag är på väg till doktorn för att ta bort mina fina stygn som jag nu haft i två veckor. Jag funderar på om det gör ont eller om det inte kommer kännas alls... Nån som vet? :P Jag vill gissa på alternativ två. Men vi får se hur det blir. Sen ska jag möta Beccis och vi ska ta bussen tillsammans och hålla varandra i hand precis som man gjorde på dagis haha! ;) Mysig morgon, right?


Kommentarer
Postat av: Klas

eeeh man ska inte blunda med ena ögat när man skjuter pilbåge.

2012-11-12 @ 19:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback