Kändishoppning

 
Imorgon (söndag) så har vi något vi kallar för "Kändishoppning" på ridskolan där jag rider. Detta är en "tävling" som hålls mellan kändisarna som ska hoppa i GlobenStockholm International Horseshow på söndag. Men först kommer de till vår ridskola och tävlar mot och med oss ponnyryttare. Det är tre på varje lag; två ponnyryttare som rider samma ponny(fast vid olika tillfällen) och sedan kändisen då som hoppar på en av ridksolans hästar. Jag, Sofia (som ni ser på bilden nedan) och Caroline af Ugglas ska vara på samma lag! ;) Jag och Sofia ska ha ponnyn Comtessa, självklart ska vi göra vårt bästa, men vi får se hur det går! ;) Det ska bli sjukt kul, men det är klart att jag är nervös. Om ni skulle få för er att titta förbi börjar det 17.00 och jag hoppar kanske runt 18.00 eftersom att jag är i nästsista laget tror jag... :P 
 
Sofia & Comtessa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback