Friends

Heeej på er! :)

Hur är läget? Jag ska inte säga att det är bra med mig för det är det inte. Men det är inte så mycket att göra åt. Jag har i alla fall fyra speciellt fina vänner som ställt upp och frågat hur det är och som stöttat mig! Så tack till er! Jag blir så tacksam! <3

Jag tycker det är så fruktansvärt viktigt att man tar hand om sina vänner och visar att man bryr sig, att man finns där. Jag tror att nästan alla som läser denna blogg någon gång har sett en vän förändras framför ögonen på en och blivit en helt annan person. Det är inte roligt! Dock är det bara att acceptera, för jag tycker personligen inte att man har nån rätt att påverka någon till att bli någon de inte är... People change, things goes wrong, shit happens, life goes on!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback