FREDAG 9 november 2012

Heeej på er! :D

Hur är läget? Med mig är allt helt okej! Jag hade en liten down igår, men idag känns det bra mycket bättre. :) Igår eftermiddag var jag "hemma" som jag så fint kallar det! ;) Snarare kanske man kan förklara det som stället jag växte upp på. Jag åkte dit för att träffa min kära kompis Gustaf och som ni redan kanske förstått med hjälp av mina ledtrådarfotograferade vi! :D Han fick låna "blackboxen" på hans skola så vi gå hängde där i två och en halvtimme och tog massa grymma bilder! Lägger upp dem här så fort jag fått dem... Den som väntar på något gott... ;)

Idag har det varit den vanliga skoldagen, dock var jag så trött att jag helt ärligt höll på att somna på sista lektionen (jag har aldrig somnat på en lektion) men idag var det rekord nära! ;) Men jag blev piggare när jag köpte choklad och tryckte i mig. Right now sitter jag på bussen på väg från min sånglektion. Jag måste verkligen erkänna att jag tycker det är grymt kul att sjunga! :D Vad positivt det här inlägget blev! :P

Nu ska jag hem och dumpa mina grejer och sen blir det stallet och hoppning. Därefter ska jag hem och sova för jag är fortfarande brutalt trött... Har jag otur somnar jag på ponnyn... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback