Fram till jul...

Ja här har ni det jag har framför mig innan jullovet. Det är väldigt väldigt mycket... Det är mycket som är roligt, men väldigt mycket skola (för mycket skola...) Det kommer bli otroligt mycket pluggande fram till jul. Dock ska jag verkligen försöka få in att träffa kompisar (FIKA), handla julklappar (ett måste ju ;)), träna (jag måste verkligen börja gymma igen) och ha roligt! Det är helt klart det viktigaste av allt. :)
 
November:
 
Tisdag 20 - 
Onsdag 21 - Teori
Torsdag 22 - Frejakampen
Fredag 23 - Kursprov KEMI, Tandläkaren, Sånglektion, Hoppning
Lördag 24 - Följa med Beccis till stallet
Söndag 25 - Kändishoppning
Måndag 26 -
Tisdag 27 - 
Onsdag 28 - Ridlektion
Torsdag 29 - Möte med företag angående student (jääävligt tidigt ute är dem)
Fredag 30 - Idrottsprov kostlära, sånglektion, teater?
 
December:
 
Lördag 1 - Baka julgodis
Söndag 2 - Stockholm Horse Show, Glögg hos J
Måndag 3 - 
Tisdag 4 - Spanska muntlig disskusion
Onsdag 5 - Matteprov, ridlektion
Torsdag 6 - Spanska inlämning på bok, konsert MUSE
Fredag 7 - Sånglektion, hoppning
Lördag 8 - 
Söndag 9 - JULBORD
Måndag 10 - Engelska uppsats bok
Tisdag 11 - Kursprov Fysik - Laborativ del
Onsdag 12 - Ridlektion
Torsdag 13 - 
Fredag 14 - Sånglektion
Lördag 15 - HOOLIGANS
Söndag 16 - 
Måndag 17 - 
Tisdag 18 - KURSPROV FYSIK
Onsdag 19 - Ridlektion
Torsdag 20 - Skolavslutning ---> JULLOV!
 
Sen är det jul... Nån mer än jag som ser fram emot det? :P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback