Check it out

Klicka HÄR för att läsa vad min kompis Gustaf skrev när han hade fotat mig. En otroligt rolig eftermiddag, med massa fina bilder (jag kommer lägga upp dem lite då och då! Men ni får en tjuvkik på bilder jag inte lagt upp om ni kollar hans inlägg... ;)) Gustaf är en otroligt duktig fotograf enligt mig och han är nästan helt självlärd. :) Just nu går han en fotokurs i sin skola där han får lära sig massa roliga grejer och då har han en blogg där han lägger upp bilder och kommenterar vad han har gjort och hur han tänkte. Intressant tycker jag! Värt att kolla in om man gillar foto, eller i det här fallet gillar att se bilder på mig haha! ;)
 
Några av bilderna Gustaf tog på mig 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback